Reclamaţii

Am cumpărat saci de aspirator, iar sacii nu se potrivesc cu modelul meu de aspirator.

  • Această situaţie poate apărea şi la produsele de calitate superioară. Suntem aici pentru a rezolva cât mai repede această problemă. Contactaţi-ne telefonic sau pe e-mail. Dacă nu vom reuşi să rezolvăm problema prin telefon sau pe e-mail, vă rugăm să returnaţi produsele.
  • Unde pot face cererea de reclamaţie?

  • Trimiteţi produsul la adresa:
    Coletăria.ro, ID e-shop 91249192, Drumul Osiei 53–55, 062395 București
    iar în formularul Cerere de reclamaţie câtre vânzător descrieţi cât mai detaliat defectul. Vom rezolva reclamaţia pentru statisfacţia dumneavoastră şi vom trimite noul produs la adresa dumneavoastră.
  • Ce acte îmi trebuie pentru a face o reclamaţie?

  • Este foarte simplu. Lângă produsul pe care îl returnaţi adăugaţi Cererea de reclamaţie către vânzător în care descrieţi cât mai detaliat defectul şi specificaţi şi datele dumneavoastră de contact (adresă, telefon, e-mail etc.)
  • Cât timp durează soluţionarea reclamaţiilor?

  • Reclamaţiile se soluţionează de obicei imediat. Se poate întâmpla, în cazurile motivate, ca reclamaţiile să fie soluţionate mai târziu. Soluţionarea reclamaţiilor nu poate dura mai mult de 30 de zile din ziua înaintării acesteia.
  • Nu aţi găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră? Contactaţi-ne.

    Garanţie excepţională

    100%GARANŢIE PENTRU PRODUSELE RETURNATE

    puteţi returna produsele în 3 luni de la cumpărare, fără a specifica motivul

    puteţi returna şi pachetele pe care le-aţi deschis deja

    puteţi returna pachetele şi atunci când unul din saci este folosit şi lipseşte

    Acest site foloseşte fişiere cookies în scopuri publicitare, precum şi pentru îmbunătăţirea experienţei dumneavoastră pe site-ul nostru. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe informaţii.