Reclamaţii

Am cumpărat saci de aspirator, iar sacii nu se potrivesc cu modelul meu de aspirator.

  • Această situaţie poate apărea şi la produsele de calitate superioară. Suntem aici pentru a rezolva cât mai repede această problemă. Contactaţi-ne telefonic sau pe e-mail. Dacă nu vom reuşi să rezolvăm problema prin telefon sau pe e-mail, vă rugăm să returnaţi produsele.
  • Unde pot face cererea de reclamaţie?

  • Trimiteţi produsul la adresa:
    Packeta Romania s.r.l.
    ID e-shop 91249192
    Strada Virginia Nr. 4, CTPark A1 Km13
    077096, Dragomirești-Deal, Ilfov

    iar în formularul Cerere de reclamaţie câtre vânzător descrieţi cât mai detaliat defectul. Vom rezolva reclamaţia pentru statisfacţia dumneavoastră şi vom trimite noul produs la adresa dumneavoastră.
  • Ce acte îmi trebuie pentru a face o reclamaţie?

  • Este foarte simplu. Lângă produsul pe care îl returnaţi adăugaţi Cererea de reclamaţie către vânzător în care descrieţi cât mai detaliat defectul şi specificaţi şi datele dumneavoastră de contact (adresă, telefon, e-mail etc.)
  • Cât timp durează soluţionarea reclamaţiilor?

  • Reclamaţiile se soluţionează de obicei imediat. Se poate întâmpla, în cazurile motivate, ca reclamaţiile să fie soluţionate mai târziu. Soluţionarea reclamaţiilor nu poate dura mai mult de 30 de zile din ziua înaintării acesteia.
  • Nu aţi găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră? Contactaţi-ne.

    Garanţie superioară

    100% garanție de returnare

    puteți returna produsele în termen de 3 luni de la cumpărare fără a indica un motiv

    puteţi returna şi pachetele pe care le-aţi deschis deja

    puteţi returna pachetele şi atunci când unul din saci este folosit şi lipseşte